slide show

träningslägert dag 1

Publicerat: 2012-06-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
träningslägert dag 1

Började dagen med idividuella dressyrpass gick bra för mig & elsa. Fick massa
bra tips av Sara! ställda henne i volter osv. Sen åkte vi hem till Sara och åt super god
mat! När vi hade ätit klart stack vi till stallet igen. Jag tog in Elsa och fixade henne och
då var det dags för lite markarbete. Ibörjan gick det skit rent ut sagt jag var ofokuserad
& så. Men på slutet gick det riktigt bra! som hon bjöd mot ett litet kryss. Duktig Elsa♥
Hela dagen har varit helt awesome roliga människor & en riktigt riktigt duktig tränare!
Sara är verkligen helt grym, vet precis vad man behöver öva på osv. Denna veckan kommer
blir grym! Imorgon tänkte jag även ta med min kamera så jag kan bjuda på lite bilder :D

ciao



Kommentarer
Postat av: sanne

vilken tid börjar lägret & när slutar det varje dag ? :) tänkte att om du vill så kanske jag kan fota dig och elsa någon/några dagar denna veckan om du vill, skriv till mig i chatten på fb eller sms om du vill & har lust ;) <3

2012-06-18 @ 21:42:11
URL: http://sanneseegers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback