slide show

tomorrow, eller stavas de så??

Publicerat: 2012-06-19 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
imorgon ska vi åka till linköping och sova på hotell och sen på torsdag mot stockholm
och hämta vår lille hundvalp enzo. jag hinner rida musse på dagen och jag tänkte ta
ett lugnt hopp pass. hoppar hinderna som är i paddocken om dom är kvar, annars får
jag hoppa lite på hea.
jag har precis kommit hem, har varit och handlat lite leksaker till vovven och varit på
willys och handlat gottis och kattmat till katterna i stallet. imorgon ska jag också
hoppa lite smått med kirabo tänkte jag. ska ju börja hoppa in honom nu, så jag börjar
rida över bommar och minimala hinder. ska kolla om någon kan följa med och fota
eller filma.
gammal bild på min snygging<3

Kommentarer
Postat av: sanne

jag kan fota om du vill men jag ska fota filippa oxå imorgon ;) men smsa mig om du vill att jag ska fota !

2012-06-19 @ 20:52:18
URL: http://sanneseegers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback