slide show

this is who I am.

Publicerat: 2012-06-16 av Ungponnyryttarna | Kategori:Ej hästinlägg
Jag är Alicia Larsson, inte Greta Fia eller Svampbob utan Alicia.
Jag är inte perfekt, för ingen är perfekt. Men jag gör mitt bästa.
Jag vill alltid finnas där för mina vänner och hjälpa dom när dom mår dåligt
osv, men ibland kan jag bara inte stå upp för mig själv. Jag är inte så stark.
Jag vill inte visa mina känslor för andra, för jag hatar det. Om jag gråter så
gråter jag för mig själv. Inte ens mina föräldrar ser när jag gråter. Det är
inget positivt att jag är så "feg" och inte vågar stå på mig. För när jag väl
vill finnas där för mina vänner så vågar jag inte stå upp för andra. Men jag
älskar mina vänner oavsett vad. Glöm aldrig att ni är bäst! Och tack Felicia
för allt du gjort för mig. Du vet att du betyder jättemycket för mig, loveu<3

I'll be there for you, no mather what♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback