slide show

the day

Publicerat: 2012-06-27 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
kom till stallet och möttes av alla ridläger barnen som skulle upp och rida på anlägningen. 
jag och hannah gick upp med hästarna, musse var ju varm i hoven igår så skulle kolla om 
han halta och hannah skulle kolla comet, men båda två var friska. red musse ett tag och 
hannah fick även testa honom lite och jag red comet. musse var över pigg idag och stack 
iväg med mig, han bara tog bettet och stack. men jag förstår honom. han har ju vilat nu i 
några dagar men han måste ridas hårt nu för att bli av med all över energi. tänkte ta ett 
konditionspass imorgon, om någon känner för att hänga med. eller jag vet inte, det blir 
säkert något annat. aja, efter att jag och hannah hade ridit så åkte vi upp till annlouise och 
då skulle vi iväg och bada med hästarna. vi åkte till ån och badade med hästarna. haha 
vissa gick i och vissa inte, annlouise & granit kom knappast i.. HAHA! sen åkte vi vagn 
efter zack och mimmi till annlouises föräldrar och åt mat. och ja efter de åkte vi hem. 
kirabo fick vila idag, han gick ju hårt igår. nu tänkte jag kolla paradise hotel och imorgon 
ska jag försöka hinna svara på frågestunden, hälften kommer i video och hälften i skrift :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback