slide show

svar på några frågor

Publicerat: 2012-06-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
i felicias frågestund hade josefine skrivit några frågor till mig också så jag
svarar på dom här.
Kirabo eller Musse? musse
Hoppning eller terräng? ehm jag är ju en hoppmänniska rakt igenom. men terräng är sjukt kul och det
tycker musse med.
VIlken färg är finast på musse? marinblå helt klart. men han passar i allt eftersom att han är grå :)
Vilken färg är finast på Kirabo? marinblå, svart och brun. kanske röd?
Vilken häst tycker du mest om hos a-l förutom musse och Kiro? ehm, spirit för att jag red honom
när han var yngre, fina spirit.


jag & spirit för längesen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback