slide show

stallet @

Publicerat: 2012-06-17 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Red ut idag på min fina elsa gick super bra! hon skötte sig kanon, kunde
tyvärr inte rida på fältet idag då det regnade & kunde inte heller fota. Som
vanligt var det kaos i stallet men det är liksom inget ovanligt, precis snackat
med hannah om det. Nu väntar jag på att filippa segot ska ringa & imorgon 
ska jag på träningsläger med underbara personer & hästar♥ kommer blir riktigt
grymt! nu ska jag försöka fixa några tidsinställda inlägg till imorgon. ciao



Golden Quality Fina Ponny ♥



Kommentarer
Postat av: Petra

Vem är det som ska vara med på träningslägret??

Vem räknas som underbara personer av dom??

2012-06-17 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback