slide show

ridläger 2012

Publicerat: 2012-06-23 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
klockan 18.00 på söndag ska jag vara i stallet för att vara med på årets höjdpunkt, hoppridlägret. 
vi kommer att börja med en uteritt. och det kommer bli så himla mysigt, vi ska träna hoppning och 
dressyr. vi kommer att rida till havet och bada. sen kommer vi rida till annelöv och hoppa terräng. 
på fredagen har vi en hopptävling som avslut. det blir en vinnare och jag ska satsa, jag & musse
ska få en bra tid. hehe sen får vi se vad som händer. vi avslutar med tårta, hehe jami. asså gud
detta lägret kommer bli awesome. felicia, ebba, felicia, hannah, alicia, filippa, mira, tanja, tina, myggan,
annlouise och massa fler. vi ska göra denna veckan till världens bästa. jag, mina vänner & min 
allra bäst ponny musse♥ kommer självklart rida kirabo någon dag så att han är igång. så han 
inte blir avundsjuk, då får muppi vila. fyfan jag längtar så jag håller på att dö. mobilen får man ej 
ha med så kommer inte mobilblogga, men massor med tidsinställda kommer. kameran hänger med
så ni kan vänta er massa foton. ha de bra! 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack för du tar med alla utom mig, men om jag hade varit med så hade det bara varit ett skit läger ändå så :(((((

2012-06-23 @ 22:13:52
URL: http://www.sanneseegers.blogg.se
Postat av: Sanne

Inget illa menat med andra kommentaren men ändÅ

2012-06-23 @ 22:14:24
URL: http://www.sanneseegers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback