slide show

presentation, pearls minous * musse

Publicerat: 2012-06-14 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Musse är en maxad b-ponny som jag har ridit i ungefär 1, år. Vi har gått från 0 till 100.
Från början gick de knappt att rida denna busiga hästen, han bara sparkade av alla. Jag utav
alla har ridit till honom och idag går han riktigt fint och hoppar banor på 90 cm. Jag har haft musse
som foderponny i 8 månader ungefär och red honom innan på ridskolan. Ska ha honom till
sommarens slut sen är vår story slut, kommer sakna min andra halva så mycket. Denna
sommaren är de tänkt att jag ska ut och tävla musse och kvala honom till unghäst sm.
Musse är 5 år, en skimmel. Väldigt pigg och framåt och tycker att allting är kul, det bästa han
vet är att hoppa och tävla. Att springa det fortaste han kan tackar han inte heller nej till.
Men musse är även världens snällaste och mysigaste. Litar på honom till hundra procent.
Jag och musse har provat på de mesta, terräng hoppning dressyr galopp & ja. Han passar
till de mesta men är en hopp kille till hundra procent. Han är ju efter Minotauros RP 114.
Han har fullblod i sig och det säger väl de mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback