slide show

nu kan jag blogga igen.

Publicerat: 2012-06-22 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
hejsan svejsan, hur har de varit med er? 
jag har suttit i bilen och sovit hela tiden nu under tiden som jag varit borta. 
vi har hämtat vår älskade hundvalp enzo, han är så sjukligt söt min älskade
hund. och ja idag är de midsommar så jag ska inte till stallet idag. pollarna
vilar. snart kommer felicia hit och hälsar på enzo och ja sen ska vi ut och 
leka massa lekar med våra grannar, hehe. har precis varit ute med bebisen 
och gått. btw, så har jag beställt hjälmen nu. vi ska betala och sen kommer
den väl om en vecka? hoppas den kommer innan pay and jumpen iaf. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback