slide show

nu är jag hemma

Publicerat: 2012-06-19 av Ungponnyryttarna | Kategori:Ridpass
har precis kommit hem från stallet och druckit ett glas cola, var så sjukt törstig!
idag red jag och kirabo över vägen tillsammans med thea & rekyl, fanny & kajsa
och matilda & zack. det var jättekul, vi skuttade över stocken och galopperade
mot höj. när jag hade ridit klart kirabo klippte jag ariels man för annlouise ville
de, klippte den riktigt kort. som musses typ och hon blev såå himla fin! skulle
egentligen klippt lady också men glömde de sen. sen tog jag in musse och
fixade honom och shit vilken skillnad det var på honom idag efter att han hade
fixat tänderna, red med inspänningar men han brukar hålla på med huvudet
och ta de upp och ner men idag var han så mjuk och fin och orkade bära sig.
red serpentiner, ställde honom innåt, gjorde många volter i alla gångarter. tränade
övergångarna och gud han var så fin. synd att ingen filmade eller fotade. idag
red jag dessutom i dressyrspö för andra gången i mitt liv, hatar de men de är
sjukt bra när jag rider dressyr på musse så han kan få baken med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback