slide show

något jag verkligen längtar till.

Publicerat: 2012-06-20 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia


Något jag verkligen längtar till är FALSTERBO.
ska bo där uppe i 3 dagar kommer bli så himla gymt, vi kommer dessutom var där när
jag fyller år! allt är så himla kul där & alla hästbutiker som man aldrig får nog av..

Sen längtar jag också sjukt mycket till ridlägert v.27 när trelleborgarna kommer..
minne för livet alltså, känner på mig att det kommer bli ett grymt bra ridläger, rida
till sjöarna,hoppa terräng,tävlingar JA ALLT!

Denna sommaren kommer helt klart blir en av dom bästa, känner det på mig. ♥





Kommentarer
Postat av: sanne

:'(

2012-06-20 @ 22:08:36
Postat av: Feffe

Jag är där lör sön, ni är väl med där då, så kan vi ses och äta glass hehe ha de bra puss <3

2012-06-21 @ 00:55:32
URL: http://iloveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback