slide show

my day

Publicerat: 2012-06-17 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Bloggen ska bli klar idag, header och allting kommer upp idag! Lite senare ska jag
till stallet, Kirabo ska gå ett pass ute och musse ska vila. Ska också fixa boxen lite,
städa bland mina grejer, smörja tränsen & stövlar och tvätta benskydd.
I fredags hoppade jag Musse och han var så himla fin, han brukar krypa in på
hindert och hoppa för nära och han lyssnar inte när man trycker av honom men i
fredags hoppade han perfekt. Och vi fixade vårt mål som vi haft sen långt tillbaka,
vi höjde upp hindert till 1 meter och han hoppade de hur lätt som helst. Min allra
finaste muppson♥ här kommer bilder.
1 meter, dålig bild (lite för tidig) men här har ni ett bildbevis iaf. Och nej han river inte :)
trött söt häst, love you världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback