slide show

musse myser i boxen nu!

Publicerat: 2012-06-30 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
kom till stallet imorse vid 10 och red ut en runda barbacka på muppi utan skor. gash, han var så sjukt 
fin och lugn och han hade så kul och bara njöt av livet. red upp till annlouise och sen tillbaka till fältet 
och galopperade lite där, han sökte sig faktiskt neråt i galoppen. i vanliga fall brukar han ta upp nosen 
i vädret och bara tuta & köra men idag var han så lugn. på vägen tillbaka galopperade jag lite på troll
stigen och då gjorde han massa glädje skutt, älsklingen bockade och drog ner huvudet och svängde 
på de. haha söte, han är världens bästa. asså han läser mina tankar, när jag skrittade av höll jag inte
i honom men jag tänkte att jag skulle svänga och han bara svängde tillbaka till stallet. idag var han 
helt underbar, älskade ponny. sen släppte jag ut honom i hagen och då kollade jag till kirabo lite och 
myste med honom. han sprang runt som värsta galningen i hagen, han kanske är lite pigg nu efter
vilan. tror att jag rider honom på uteritten på lägret första kvällen. men ja sen åkte jag till hööks, köpte
ett par ridbyxor, tunna strumpor, tottar, boots och en blå disco grimma som musse var så söt i. tog 
storlek cob så den kanske inte passar kiro då han har typ världens minsta huvud. men ja de gör 
inget att den är lite för stor. senare mot kvällen tog jag in muppi, tvättade hans svans, ben & magen.
sen tog jag in honom och borstade honom massor och knoppade manen. så nu står han och zack 
och gossar i boxarna, dom står bredvid varandra i "privat stallet" ni vet där fredde stog innan. har lagt
in massa hö till honom och han har fått smaska på lite betfor så han lär sova gott inatt, hela stallet 
är fullt med hästar då alla ska vara med på pay and jumpen imorgon och alla är skitsnygga, så ja..
se upp för alla heabackens hästar :D. sticker till stallet imorgon vid 8 tror jag. tänket mysa lite med 
musse innan och bara ta de lugnt. borsta honom massor och ge honom lite massage. packar in
allting i lyx transporten som dom ska åka i med sadelskåp och allting. outfiten till imorgon är lite
ändrad men fortfarande marinblått. det är ganska många som ska fota imorgon, sanne kommer 
fota med min kamera, hannah kommer fota, tyra kommer fota och thea kommer fota, sen ska jag
säga till mamma att filma. nästa gång ska nog kirabo få hänga med på en pay and jump. 
 
aja, det var allt. nu ska jag snart börja packa och sen ska jag ut med vovsingen som just nu ligger
och sover. ha de satans bra! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback