slide show

mina planer med Elsa.

Publicerat: 2012-06-27 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
mina planer med elsa.
Först har jag tänkt att vi ska starta några pay and jumper tillsammans, för att ser hur det går
& vad vi måste öva mer på. Det blir första gången den 1 junli alltså snart! Kommer inte ha för
höga krav eller förväntningar på henne. Eftersom det är första gången hon är på en så kallad
''tävlingsplats''' och det är lite mer titt hinder & ny omgivning för henne. Men jag hoppas det går
bra iaf. Sen när Elsa har utvecklats mer är lite stadigare & kan mer, då vill jag försöka att 
starta en Ld på henne. Skulle varit riktigt roligt att få börja tävla henne på riktigt. Men nu börjar
vi först på pay and jumper sen får vi se var det hela leder. Man måste ha mål ju, mitt mål med
Elsa är att hoppa en Lb. Långsiktigt mål då ju, just nu är mitt mål att få en felfri runda på 
pay and jumper. Känner att jag inte kan ställa hur höga krav på henne som helst. Utan detta
får ta den tid det tar! Har absolut inte bråttom med att vi måste ut & tävla osv. Hon är ju 
faktiskt bara 4år. Nästan helt säker på att Elsa kommer att kunna gå långt ute på tävlings-
banorna! Hon har både viljan & kapaciteten. Yes nu fick ni ta lite del utav mina planer med Elsa.



Kommentarer
Postat av: Vera

du och Elsa är sååå söta tillsammans! <3

Svar: aw tack så jätte mycket Vera! du & dante också <3
ungponnyryttarna.blogg.se

2012-06-27 @ 20:51:05
Postat av: Anonym

vilken höjd ska du hoppa den 1 juli???

2012-06-27 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback