slide show

life is hard..

Publicerat: 2012-06-16 av Ungponnyryttarna | Kategori:Ej hästinlägg
Riktigt många tankar som snurrar i mitt huvud just nu! 
tror dom flesta vet om att jag letar D-ponny hopphäst just nu. Men varför köper jag då inte Elsa?
Vi tänkte köpa henne innan men antagligen blir det inte så pågrund av saken jag inte kan skriva ut här.
Någon gång hittar jag väl d-ponny som passar mig perfekt. Kommer fortsätta att rida Elsa till vi har hittat
en ponny som verkligen passar just mig! Elsa är världens finaste & jag älskar den ponnyn MEN ibland
måste man också inse vissa saker.. nu vet ni hur det ligger till ialla fall! elsa är världens underbaraste♥


life is not easy when it is difficult..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback