slide show

jag är tired.

Publicerat: 2012-06-26 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
idag var hovis och fixade musses hovar. han har en typ en liten hovspricka eller vad man ska säga 
längst ner på hovis och då tog hovis extra mycket på hoven ithink och sen när jag kom så var han 
jättevarm i hoven. borstade och myste lite med honom sen släppte jag ut honom. när jag hade ridit
kirabo gick jag och kollade hans hov och då var dom jämnvarma. får se hur han är imorgon.. pallar
inte att det ska vara saker hela tiden. han måste iallafall bli frisk! 
 
A-L frågade om jag ville rida med till annelöv och hoppa lite terräng med dom på ridlägret och det 
gjorde jag. vi red lungt dit och sen började vi hoppa lite. i början var han jättetramsig och ville inte 
hoppa.. men i slutet släppte de och han var jätteduktig. han var helt underbar i nerhoppen. sen 
skulle den andra "gruppen" hoppa så dom bytte hästar och då fick kirabo stå och beta. sen skrittade
vi tillbaka. var iväg ganska länge men red inte hela tiden. imorgon ska han få vila och så får vi se 
hur musse är.
 
vid fyra åkte jag hem och åt och nu sitter jag här hemma och tänkte kolla på paradise hotel men 
de har inte kommit upp än. jag blir galen, jag är beroende av ph så jag måste se de nuu! 
 
ha de bra! :)
 
bild sen förra sommaren ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mia

fin blogg :) kika in http://hjartponnys.blogg.se och bli veckans blogg kramis :)

2012-06-26 @ 20:23:02
URL: http://hjartponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback