slide show

jag är klantig..

Publicerat: 2012-06-21 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Vill ni veta vad jag lyckades med här om dagen? 

Ja ibland så hoppar jag av på ett konstigt sätt, jag typ sätter mig i damsadel och sen glider jag ner. 
Och jag ska aldrig mer hoppa av så. För igår när jag gjorde de så fastnade jag med mina nya ridbyxor 
i stigbyglen och fick ett riktigt stort hål i rumpan. Och nu kan jag inte använda dom mer. Pappa skulle
fixa till dom men blir de inte bra så får jag väl köpa ett par nya blåa. Använder bara mina röda och 
gråa annars och jag måste ha ett par blåa, annars överlever jag inte. 

Btw så beställer jag min hjälm idag när jag kommer hem, har faktiskt sparat ihop 1400 kronor på inte så
jättelång tid. Mamma och pappa hjälper mig att betala också. Men ja jag är en sån som inte kan spara, 
bara handlar upp de direkt och hittar jag nog jag vill ha så sparar jag till de och poff så är pengarna borta.
Men jag behövde en ny hjälm och det är bättre att beställa en ordentlig som håller länge än en dålig som
man använder 1 år. Sen är ju charles owen ayr 8 sjukt snygg också, jag ska ha en marinblå/silver. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback