slide show

hola amigos

Publicerat: 2012-06-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
är hemma från stallet nu och käkar pizza :D
idag red jag ju ut musse, han var pigg och väldigt på tårna. så dum som jag
är så red jag utan stövlarna och det gjorde skit ont, knep mig hela tiden i
stigläderna. man får en helt konstig sits då för att man drar bak hela benen
för att det gör ont, eller iallafall jag. hehe. sen när jag skrittade av började
det hagla sjukt mycket. och sen började de åska, tog in musse och då såg
jag polisen. polisen kom upp till hea och frågade vart torsten bodde och vi
visade vart han bodde. torsten är vår granne, hehe. han hade tydligen haft
inbrott, stackars gamla torsten. och ja sen kom veterinären och raspade
musses tänder, får se om detta hjälper. han vill ju inte lyssna och ta betet.
veterinären sa också att han börjar få en vargtand :( aja, detta var lite om idag.
igga mig i bakrunden, tar upp flätor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback