slide show

@ hemma från stallet.

Publicerat: 2012-06-29 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Nu är jag hemma från stallet & ska snart äta. Men först ska jag skriva lite om
idag. Det började med att jag & pappa lasttränade Elsa lite gick jätte bra! Sen
skulle jag gå upp med Elsa till Ann-louise & det var dock inte det lättaste..Elsa
var livrädd för allt och sprang ut på vägen med mig hängandes i grimskaftet, kaos.
Men sen kom jag äntligen upp där. Gick in & kallade på Ann-Louise & pappa gick
och hämtade sadeln. Och denna sadlen passar bättre än den andra & Elsa har inte
ont någonstans så jag var såklart skit glad! Efter det skulle jag då ner med Elsa men
då sa A-l att vi lika bra kunde åka med henne ner.. så då laste vi på henne & snacka
om att hon var nervös fast inte värre än mig hehe. Sen började vi då köra ner mot hea
jag sa hela vägen att jag trodde att hon hade hoppat över men sen kom vi ner & det
hade hon inte, vilken lättnad haha! Alicia fick lasta ut henne för jag var så jävla
nervös. Men allt gick super bra & jag är jätte glad att hon inte har ont någonstans.
Duktig häst♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback