slide show

halo

Publicerat: 2012-06-24 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
idag tänkte jag rida musse ute, men självklart hade han tappat sin sko som vi satte på förra veckan.. typiskt. eftersom att han inte ömmar så ska han longeras imorgon i paddocken där de är mjukt underlag. hovis kommer på torsdag och han ska longeras tills dess för han ska inte vara för pigg till pay and jumpen och ridlägret. 
 
kirabo red jag ut en liten runda, när jag skulle fånga honom så ville han inte gå över leran. och börja resa sig och tramsa, efter ca 20 minuter gick han över och han var lerig upp på rumpan.. red honom med dressyr spö, han ska gå framåt. satte också på gummibanden men han trivdes inte med dom så jag tog av dom och red tillbaka utan. men han gick i form emellanåt ändå. 
 
nu ska vi kolla skräckfilm, have a god night :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback