slide show

Golden Quality

Publicerat: 2012-06-24 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Golden Quality♥
Ja varför fastnade jag just för henne? I början tyckte jag inte så jätte mycket om henne eftersom jag hade Fredde då. & då red jag bara Elsa några enstaka gånger. Men lite senare när Fredde blev såld, hade jag ingen annan att rida. Så det var väl där hela vår resa startade på riktigt. Jag började träna upp konditionen på henne osv. Sen nu har jag börjat bygga lite muskler på henne. Om jag får säga det själv så tycker jag helt klart den ponnyn har förändrats sen hon kom till hea. Jag trodde aldrig jag skulle gilla någon ponny igen så som jag gjorde med Fredde. Men Elsa älskar jag precis lika mycket som jag gjorde/gör med Fredde. Det går liksom inte att inte gilla henne. Visst  har hon sina bus & sånt, Men hon ställer alltid upp för en oavsett. Om hon tex är rädd för ett hinder så bara hjälper man henne lite sen hoppar hon stort över det själv. Det är aldrig så att hon springer förbi med meningen! Jag älskar dig mest Elsa, underbara ponny. Jag trodde aldrig jag skulle fastna för henne men det gjorde jag & nu är jag fast!

gamla & nya bilder (inte i ordning)





Tycker ni det är någon skillnad på henne sen hon kom & nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback