slide show

godmorgon!

Publicerat: 2012-06-25 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
nu har jag vaknat, enzo väckte mig.. hehe. 
idag innan stallet så ska mina ridbyxor som fick ett hål fixas, hjälmen ska betalas. 
och sen ska jag till stallet och fixa med hästarna. idag tänkte jag smörja sadel, 
träns, stövlar och magplattan. sen ska jag ta hem benskydd och ett schabrak 
och tvätta till på söndag.
 
btw. jag kan ju inte göra veckans utmaning nu när musse inte har några skor. 
men ska försöka göra de nu i veckan. har valt utmaning och så, men måste bara
ha tid att göra de också. men jag lovar, de kommer! :) 
 
 
suddig hoppbild, men jag tänkte bara visa er denna outfiten. jag tycker att den är så stilren och snygg och 
den är en av mina favoriter men nu när mina blå byxor är sönder så funkar inte den. men dom ska lagas
och sen kan jag använda den igen. plus att sen kommer jag ha min marinblåa hjälm till detta istället för den
svarta. så smashing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback