slide show

gästbloggning a'la mini

Publicerat: 2012-06-17 av Ungponnyryttarna | Kategori:Ej hästinlägg
hej alla felicias & alicias läsare
jag heter filippa wallin wieloch och bor i en liten håla som heter barsebäckshamn
jag är för 1999 där av att felicia kallar mig mini hehe ;)
jag har ridit en b-ponny hela vintern och nu letar jag egen häst
mitt häst letande har inte varit en dans på rosor precis jag har haft väldigt mycket otur med hästar som dött eller ägare som ljuger ...
felicia ville att jag skulle berätta om hur vi lärde känna varrandra så då är det väll bäst att göra det ,
innan vintern typ förra sommaren var jag otroligt rädd för felicia , ja det är sant jag ville helst inte rida när dem var där för jag var rädd att dem skulle säga något om hur jag red eller något sånt så jag undvek dem gärna !
men senare mot hösten/vintern började vi prata lite grann i stallet men inte mer
sen när det var dags för vinter ponny tyckte felicia jag skulle ha kiara som vinterponny , jag frågade pappa och jag fick och det var tur felicia sa det för denna vintern har nog varit den bästa vintern i mitt liv jag har haft så sjukt kul
klart vi har bråkat och så men vem gör inte det ?
jag har så många fantaskiska minnen från denna vintern
jag glömmer aldrig dagen innan julafton kom jag till stallet vid 4 kanske så var alicia och felicia där så frågade dem om jag ville rida ut med dem och det ville jag såklart !
så vi hämtade våra hästar och rycktade dem och la på dem flece täcken och eftersom det var så mycket snö då fick vi rida med en hovkrats i fickan eftersom hästarna får styltor annars så red vi en liten runda det är en av dem underbara uteritter vi haft
jag är otrlogt glad att jag lärt känna er , ni är underbara , jag älskar er !
från fippo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback