slide show

går upp klockan 8 imorgon.

Publicerat: 2012-06-25 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
imorgon har jag satt alarmet på 8 och då ska jag ut och springa, ska hålla konditionen i liv.. 
nu när jag har skrivit det här så tvingar jag mig själv till det. sen imorgon ska hovis komma 
och fixa både kirabo och musse, så jag kan rida musse imorgon så han behöver inte longeras
imorgon eller på onsdag. han ska gå ett dressyrpass i paddocken imorgon :) nu tänkte jag 
gå och måla mina naglar så att jag slutar bita på dom, för då biter jag av nagellacket istället
haha.. jag red aldrig kirabo idag för de regnade och massa. men imorgon ska jag rida honom. 
han ska gå ute, rider nog upp honom till annlouise och rider honom lite där uppe. sen ska 
han få hoppa lite i skogen :) ja.. ha de göööött!
 
har jag någon gång sagt att jag har världens finaste hästar? om inte så säger jag de, VÄRLDENS 
finaste bästa underbaraste snällaste sötaste gulligaste ponnysar. jag älskar er massor, mest! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte be nån filma dig när du hoppar skogen med kirabo och sen musse och sen lägga ut här? :)

2012-06-26 @ 09:45:37
URL: http://www.sweetponnies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback