slide show

frågor.

Publicerat: 2012-06-22 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
thea- varför är du fast vid musse? 
han är speciell, han har något som ingen annan har. vårt band är otroligt, han är min bästavän och 
jag hans. vi har alltid kul, även om vi busar på fältet eller om vi kör ett seriöst dressyr pass. hans 
personlighet, allting med honom är bra. jag har gjort honom till den han är idag, vi har gjort det och 
kämpat tillsammans. vi har gått igenom denna resan med tårar och skratt. jag älskar musse mest!
 
thea- vad är de som gör att du och musse blir ett?
haha, vi är ett.. musse & jag. vi har varit bästavänner ända sen dag ett. vi har alltid kul och vill bli bäst.
både han och jag har viljan. viljan till att bli bra, älskade ponny<3
 
sanne- min drömponny? 
min drömponny skulle vara som musse, fast större. han ska vara skimmel med stora måbra fläckar. 
det ska vara en valack, med kort man och svart vit svans. det ska vara en hoppglad ponny. gärna 
het då jag gillar heta hästar. han ska vara pålitlig, jag ska kunna lita på honom i alla lägen och han
ska kunna lita på mig och ställa upp för mig. precis som jag för honom. han ska ha en fin pampig 
nacke och gärna ta stora steg och lyfta på benen. jag vill ha en springig häst, som ska vara på tårna
hela tiden och längta till varje ridpass. komma galopperandes i hagen, haha de får man ju jobba
fram. men han ska ha musses personlighet och musses vilja. jag vill ha en ponny i musse format 
fast större♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Liten fråga bara, har du provat rida med graman istället för inspänningar?
(det hjälper mig skit mycket med min ena ponny)

2012-06-22 @ 23:11:53
URL: http://hopperyttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback