slide show

frågestund del 3

Publicerat: 2012-06-24 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia

DEL 3

Frida red du elsa innan fredde var såld? Ja lite gjorde jag.

Frida hur länge har du ridit hos a-l & vad fick dig att börja rida där? Jag ville alltid börja rida när jag var liten så då åkte vi dit & frågade om jag fick börja. Jag har nog ridit där i ca 5-6 år.

Sanne vad är ditt bästa minne med vänner? Ja jag vet faktiskt inte, typ allt? :)


Sanne  vem/vilka vänner ställer alltid upp för dig? Om du menar av dom i stallet så är det nog alicia,hannah & pörsa

Lina vilken var den första hästen du red? Det var nog Tom.

Sanna är elsa en maxad d-ponny? Nej det är hon inte. Hon är ca 146.

Thea
vad tycker du om mig? haha lilla thea, du är så snäll & söt :)


Lovisa mål inom ridningen? komma ut & tävla höga klasser lite mer långsiktigt mål!

Pöri vad vill du ha för en ponny? unghäst,läromästare,tävlingsponny? Jag vill ha en unghäst som blir en tävlingsponny! :D
   
Filippa godis eller glass? haha jag vet faktiskt inte?! är inte så jätte glad i godis men ja jag vet faktiskt inte ;)


Lina vem är din bästavän? Jag har ingen bästavän utan många riktigt riktigt bra vänner! :)

Sanne bästa minnet inom ridsporten? ALLTIHOPA!!!

Clara vad är det läskigaste som har hänt dig inom ridningen? Det har hänt många läskiga saker.. men kanske när fredde skenade med mig över ett helt fält ;)

Thea är jag bäst? haha nej det är du inte lillen :')






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback