slide show

frågestund del 2

Publicerat: 2012-06-21 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia

DEL 2

Frida - är du alltid i stallet varje dag & hur många gånger i veckan har du Elsa? Japp jag är i stallet varje dag & jag typ lånar Elsa eller vad man ska säga så jag har henne alla dagar i veckan, det är bara jag som rider henne ju!


Sanne - har du tappat kontakten med någon du saknar? japp det har jag tyvärr :(


Lina - vilken var den första hästen du red? det var lilla Tom

Sanne - om du fick 10miljoner vad skulle du göra då? jag skulle bygga en gård!


Tyra - vad är det roligaste med hästarna? allting är roligt med hästarna finns inget som är direkt tråkigt, hästarna är mitt liv!

Tyra - vilka har varit dina favorit hästar genom tiderna? kakan,bigge,ariel,fredde,elsa


Filippa - vad tycker du är bra/dåligt med hea? bra är väl att där är goa människor & så, dåligt är att det är lite väl stökigt ibland..

Filippa - vad tycker du mest om hoppning/dressyr? HELT KLART HOPPNING!!!

Anonym
- ska du köpa elsa? tänker inte berätta hur det ligger till här på bloggen!

Clara - vad är det värsta som hänt dig inom ridningen? vet inte riktigt vad det värsta är men ett av det värsta är nog när virre sprang över mig i hagen, hon fick en stöt av stängslet, jag gick bakom,trillade och hon sprang rakt över min vad.. har fortfarande ett jätte stort ärr.


Josefine - elsa/fredde? det är två helt olika ponnysar men Elsa är nog den som är mer min typ iaf nu!

Thea - linnstrelin/nellieberntsson? NELLIE!

Sanna
- tänker du sluta med ridningen när du blir äldre? NEJ! inte så som det ser ut nu iaf.. 

Sanne - vem kan du berätta allt för? helt ärligt så kan jag inte berätta ALLT för någon.. inte för att jag inte litar på mina vänner, utan vissa saker kan man bara inte berätta för någon!

fortsätt gärna att ställa frågor! ♥


Trackback