slide show

frågestund del 1

Publicerat: 2012-06-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia

DEL 1

Lina berglund - hur länge har du ridit? jag har ridit i 5-6år

Tyra lind - hur högt har du hoppat barbacka? jag har hoppat 80cm barbacka

Sanna - kommer du skaffa egen ponny? japp det kommer jag göra!

Sanna - hur länge har du & alicia varit bästisar? kör inte med det dära bästis sak , men vi har varit vänner sen vi gick i 3:an kanske.


Thea - vad har du gjort för sporter mer än ridning? handboll,gymnastik

Thea - vkmuppar/mittknasigaliv? mittknasigaliv of course ;)

Pörri - vad är det bästa/sämsta med Elsa? det bästa är att hon är så snäll & go ponny, hoppglad. Det sämsta är väl att hon ibland kör sitt egna lilla race.. :)

Filippa - har du någon häst på g just nu? hm..vem vet ;)

Filippa - vilken är din favorit outfit till Elsa? Min marinblåa outfit.

Clara - först skulle du ju köpa Elsa, varför ska du inte det längre? tänker inte skriva ut det här i bloggen men jag vill mer än gärna köpa den ponnyn :/


Pörri - Hur orkar du vara så tuff hela tiden? :o Du är sjukligt bra på att försvara dig! haha ehm ja jag vet faktiskt inte men alla som känner mig vet om att jag är inte ett dugg rädd för att säga emot om jag tycker något är fel osv, sen måste man kunna stå på sig och verkligen kunna säga att nej detta är fel! sen att jag inte alltid gör det så smidigt utan jag blir så jäv*a sur hehe det är en annan sak.. ;)
That's me..

Josefine - vilken häst är bäst hos a-l förutom Elsa & Fredde? Ariel!! sjukt fin ponny!

Josefine - Vad är bäst med hea? hästarna,vännerna!

kommer en andra del i övermorgon eller något!
fortsätt även att fråga ändå♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback