slide show

fixad och klar

Publicerat: 2012-06-17 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Hej! Idag har jag ridit Kirabo, Musse vilade som jag redan berättat. Vi körde aldrig med hästarna
för att Elsa klyddade lite. Men så duktiga dom är. Kirabo red jag ett litet tag, travade och skrittade
bara typ. Ett föl va på hea så han var helt okoncentrerad och ville hellre koncentrera sig på fölisen.
Nu har jag duschat och fixat mig lite. Ska sova hos Felicia Jakobsson ikväll, ska rida ut på hennes
ena häst imorgon med henne och fota henne och hennes nya polle lite. Ska försöka uppdatera er
lite från mobilen. Men från min sida kommer de inte bli så bra uppdatering idag.
LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback