slide show

djurgården & flädie

Publicerat: 2012-06-25 av Ungponnyryttarna | Kategori:Utrustning
Idag tog jag & mamma en snabb runda till djurgården & flädie. Skulle igentligen köpa nya ridbyxor
men dom jag ville ha kostade 2000kr. Sen fanns dom andra jag vill ha inte i min storlek osv :(.
Så fick med mig ett par nya ridskor istället eftersom mina andra är det ett stort hål i & ridstrumpor.
Sen fick jag även med mig ett par ridhanskar med hem från djurgården. Jag rider nästan aldrig i handskar?
vet faktiskt inte varför. Men ska testa det nu & göra det någon dag. Nu tänkte jag kolla paradise hotel!
ciao
 


                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback