slide show

@ dagens ridpass.

Publicerat: 2012-06-28 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
@ dagens ridpass.
 
Idag tänkte jag & alicia hoppa lite i hopphagen. Så vi tog in hästarna & började fixa dom, efter
det red vi upp till hopphagen. Jag tyckte Elsa känndes konstig hela vägen, men trodde mest jag
inbillade mig. Sen när vi väl börja hoppa, hoppade Elsa jätte konstigt?! vet inte riktigt hur jag 
ska förklara det men det var precis som hon inte vill.. Elsa's sadel (freddes gamla) har hela
tiden varit lite för liten men absolut inte stört henne på något sätt. Men den passar iaf inte, så
jag gick in med Elsa i stallet och letade efter en annan större sadel. Hittade en svart globus som såg 
ut att ligga bättre. Kännde även igenom hennes rygg men hon reagerade inte? åhh vet seriöst inte
vad jag ska göra. Hon måste vara frisk nu till ridlägert.. Imorgon ska jag ialla fall upp till Ann-louise
så får vi se vad som är felet. Det behöver ju inte vara sadel som krånglar men jag tror faktiskt det!
För nu när Elsa står på betet har hon blivit ganska tjock, så jag tror sadlen har tryckt på bogarna
eller något sånt! förstår inte varför jag alltid ska ha sån jävla otur. Hoppas på att det inte är något♥
:(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback