slide show

dagens planer.

Publicerat: 2012-06-29 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
jag har inte så mycket tid att packa och fixa saker till lägret och så nu, för imorgon ska musse göras 
fin inför pay and jumpen, jag ska till hööks en snabbis runda. ska bara in och köpa ett par nya ridbyxor. 
och på söndag är det läger och tävling. så idag ska jag packa saker till lägret, ska lägga fram allting 
och kolla vad som behöver tvättas osv. sen ska jag fixa massa tidsinställda som ska komma ut under 
veckan. sen ska jag även till stallet och jogga muppi lite, idag ska han gå hårt och imorgon ska ha gå
ett lite lugnare pass, men måste ändå rida honom ordentligt för jag vill inte ha en okontrolerbar häst 
i tågarp. aja, nu ska jag sätta igång :) vi ses sen under dagen! 
 
(asså det funkar inte att ladda upp bilder?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback