slide show

Publicerat: 2012-06-24 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia

hästarnas schema för denna veckan: 

Musse: 
måndag: longeras inspänd i paddocken
tisdag: longeras med bommar
onsdag: longeras inspänd
torsdag: få skor, ridas ut
fredag: hoppa några skutt och träna inför söndag
lördag: dressyr, inspänd
söndag: pay and jump i annelöv. 
 
Kirabo: 
måndag: ridas ut
tisdag: hoppas i paddocken
onsdag: vila 
torsdag: ridas ut
fredag: ridas ut
lördag: vila
söndag: ridas ut lugnt, ev. vila
 
på lördag ska jag kanske till hööks och köpa ett par boots som musse ska ha i hagen, 
vill inte att han ska trampa av fler skor nu. 
 
på pay and jumpen ska jag bara hoppa 70 cm, för att muppi ska åka med elsa och det är första gången 
som hon är iväg. elsa var lite klyddig när vi last tränade och om det inte funkar på söndag så får jag rida 
dit med hannah pörri och mira. men då vill jag hoppa högre. kanske kan säga till i sekretariatet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback