slide show

tråkigt

Publicerat: 2012-07-16 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Har kollat paradie hotel och bara chillat hela dagen, är sjukt trött och har ingenting att göra. 
Har precis varit ute med Enzo och lite så. Idag red jag ut med Sanne på Chanon och Felicia
på Comet. Vi red över vägen och tog de lugnt med hästarna, men Scarlet tyckte vi tog de 
för lugnt. Hon var pigg idag! Bockade/sparkade två gånger så jag höll på att flyga av båda 
gångerna, haha. Det måste ha sett roligt ut. Imorgon ska jag rida ett dressyrpass och på  
onsdag ska Scarlet få vila. Efter att jag hade ridit så smörjde jag mina stövlar, träns och 
Scarres sadel. 
 
Btw, min hjälm som jag beställde för ungeför 5 veckor sen har fortfarande inte kommit, vill ha 
den nu. Det stog att det skulle ta 7-10 dagar men de har tagit 35 dagar ungefär :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback