slide show

ta det lugnt, vi lever!

Publicerat: 2012-07-26 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Hej alla bloggläsare.
Jag har inte kunnat blogga för att vi har sovit över i stallet två nätter med trelleborgarna. Riktigt kul har det
 varit måste verkligen göra om det. Idag var veterinären och la om Elsas sår det hade blivit mycket bättre
så det var ju jätte bra! Längtar efter att få sitta på hennes rygg igen. Snart åker jag & Alicia till Mallorca
antingen får bloggen en liten paus eller så får vi fixa lite tidsinställda. Ska höra med Alicia hur hon har
tänkt. Innan var jag i stallet och då gav vi Elsa sprutan och imorgon åker jag tidigt till stallet för att ge
Elsa morgon hö. Men nu ska jag kolla paradise hotel, standard!


repris bild..
men man kan inte se sig mätt på den ponnyn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback