slide show

falsterbo shopping

Publicerat: 2012-07-12 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia

 

har gjort en videoblogg men den vill inte komma upp på videofyme så ni får en bild istället.
och jag detta köpte jag, silvriga hunterstövlar, hvpolo schabrak, jw byxor & equipage jacka. 
när vi körde hem såg jag att jag hade köpt schabraket i full men det är väldigt litet ändå. 
så de kanske kan funka på musse, lite stort men jag tänkte ha de till buzz sen eftersom 
att jag bara har små schabrak till b-ponnysar. och ja jag gjorde ett sjukt fynd på hunter
stövlarna, egentligen kostade dom 1300 men jag köpte dom för 500, älskar dom.  
schabraket gick på 500 ridbyxorna på 719 och jacka på 200. så ja jag har fyndat väldigt
mycket snygga saker. schabraket har jag alltid velat ha. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback