slide show

sen natt i stallet igår.

Publicerat: 2012-07-21 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
vi var i stallet enda till 12 igår natt, tror att felicia berättar allting men jag hann iallafall inte blogga. 
idag ska jag inte rida någon vad jag vet, scarre ska vila och jag kanske rider kirabo vet inte riktigt
än. imorgon kommer muppi hem och jag har saknat honom så jävla mycket! äntligen kommer 
han, min älskade. aja jag har inget mer att skriva om, bloggar ikväll<3 
 
____________________________________________________________________________
 
älskar bilderna & ponnyerna, mina livskrafter. jag älskar er mest på denna jord. 
kirabo och musse, det är ni som gör att jag står här idag. love you ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback