slide show

scarlet

Publicerat: 2012-07-15 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Hejsan! :-)
Idag red jag ju Scarre. Skrittade upp till A-L med lösa tyglar och började jobba henne lite i paddocken när
jag kom upp. Sen kom josse och då tog jag några skutt på henne i hopphagen. Hon var fin, men jag är inte
riktigt van vid hennes språng och hennes galopp. Går knappt att sitta i hennes galopp innan hindert. Men 
de kommer väl. Imorgon blir de ändrade planer, ska rida ut en runda på Scarlet istället och rida dressyr i 
övermorgon. Ska rida ut med Sanne och Felicia. Imorgon ska jag inte heller hoppa Spirit utan jag gör de 
någon annan dag i veckan. Om jag hinner ikväll så kommer de ett inlägg med bilder på mig och Scarlet 
från idag. 

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit i Åhus. Träffade många vänner som jag inte träffat på åratal. 
Och kollade lite på Kävlinge när dom spelade, men dom åkte ut i andra i A-slutspel. Aja, typ tusentals 
som kommit fram idag och velat klappa Enzo eller dom som gått förbi som sagt "Nää vad söt!". Haha, 
varenda en har frågat vilken ras de är och varje gång säger dom va, eftersom att han är en så 
annorlunda ras. Söt är han iallafall ;-)
 
Söte hästar♥.. &ryttare ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback