slide show

planer för hästarna nästa vecka.

Publicerat: 2012-07-14 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
måndag: rida kirabo i hopphagen, josefine ville att jag skulle hoppa spirit och hon ska få testa kirabo medans
jag hoppar spirit. scarre ska gå dressyr i paddocken.
tisdag: kirabo vilar. scarre rider jag ut på. 
onsdag: kirabo vilar. dressyr på scarre.
torsdag: scarre vilar. kirabo hopphagen eller uteritt. 
fredag: scarre dressyr. kirabo vilar
lördag: hoppar scarre. kirabo vilar. MUPPI KOMMER HEM♥
söndag: uteritt scarre. kirabo skrittas. muppi barbacka<3
 
kommer säkert ändras lite. men imorgon vilar kirabo. tänkte rida upp scarlet till annlouise och ta några
små skutt för att josefine ska fota och pörri ska få massa bilder. imed att pörri är världens dressyrfreak 
så går scarre ofta dressyr och pörri vet om att jag älskar att hoppa och de gör hennes häst också så  
jag fick hoppa henne 2-3 gånger denna veckan. kommer självklart ta de lugnt med henne! kirabo får 
en lugn vecka då de händer ganska mycket runt honom just nu. på lördag kommer min älskling hem. 
har saknat honom så sjukt mycket och vi ska börja med en barbacka tur, my lovely♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback