slide show

pay and jumpen.

Publicerat: 2012-07-01 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
han var jättefin idag, lugn och väldigt mjuk i munnen. gick i form i traven och skritten och sökte sig 
neråt i galoppen. började hoppa fram och han var lika duktig där men när vi kom in på banan 
exploderade bomben. han kom för fort på två stycken så vi fick två nerslag. när jag hade hoppat 
sista hindert så var grinden där typ så ville musse ut och alla trodde att han skulle hoppa över
staketet men han gjorde en skit snäv sväng, han var fin. men jäävligt pigg, gud asså. lite pinsamt 
att han bara sticker genom hela banan.. han kom för nära hinderna idag och jag la inte så mycket 
tid på att trycka av då det gick så fort men det ska vi träna massor på nu på ridlägert, när vi skulle
hem gick musse inte in i transporten, men efter lite hjälp så gick de bra. nöjd med honom även 
om han är en liten racerbil. snyggast av alla var han iallafall! ;) 
 
ser ni hur fint han går och hur musklad han ser ut? världens snyggaste muppi♥
 
 
 
fler bilder kommer när jag är hemma!

nu ska jag fixa de sista till lägret, vi ses om en vecka.. då har jag massor att skriva om ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback