slide show

my birthday

Publicerat: 2012-07-16 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
Fyller år om exakt 52 dagar, alltså lite mindre än 2 månader och jag har redan planerat lite vad jag önskar mig. 
 
 
Vill också ha en magplatta till Buzz. Musses är för liten och den är brun, Buzz har svart läder. Nya schabrak 
måste inhandlas då jag bara har massa små och fula förutom mitt blåa och mitt hvpolo. Skor behöver jag också
och ridstövlar med då mina fula från hööks redan är sönder, fett dålig kvalité. Nytt träns är ett måste då jag bara 
har små. Sen önskar jag mig även pengar och något nytt ländtäcke som kan passa Buzz att ha i vinter. Har 
några antal men antar att b-ponnysarna har mindre rumpor än Buzzi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback