slide show

kunde nog inte gått sämre? :D

Publicerat: 2012-07-01 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
ja som rubriken lyder det kunde nog inte gått sämre? vi kom in på banan & allt innan
dess hade gått bra! iallafall så kommer vi in på banan & hon bara totalt vägrar att gå,
vet inte hur länge jag försökte få fram henne, det var en annan som fick hjälpa mig
& vara en typ ledarhäst.. aja vi kom ialla fall runt banan fast det tog lite tid. Men detta
var första gången & hon är faktiskt bara 4år. Men hon var super duktigt när vi lastade
och allt. Om ni har några fina bilder från tävlinge skicka dom till [email protected] eller 
facebook. Nu längtar jag tills klockan blir 18.00♥


hon var riktigt fin i knoppar, har ingen bild på det nu men kommer sen♥
aja hon var väl ändå duktig min lilla tös för att vara första gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback