slide show

kommentar

Publicerat: 2012-07-06 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
fick en kommentar om att jag går alldeles för fort fram med kirabo.

- visst har du rätt, de har gått fort för oss för att han är så himla lättlärd. men jag och annlouise
som äger honom vet vad vi gör med honom. han går inte alls mycket ungefär 4 av 7 dagar i 
veckan. denna veckan har han bara gått en gång, så jag rider honom inte alls för mycket. men 
man kan ta de som att vi går för fort fram när han är så lättlärd. han ska få en vila, för att smälta
allt i hjärnan. han har haft en minivila nu på ca 2 veckor och han har gått en lugn uteritt. men som
sagt jag vet vad jag gör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback