slide show

jag vill gräva ner mig i en grav

Publicerat: 2012-07-07 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
felicia ringde mig för ett tag sedan och sa att dom hade problem med musse, han skulle åka iväg 
och jag ville självklart dit på direkten. men mamma kunde inte köra, jag bröt ihop och efter en stund 
så körde vi dit ändå, men då hade han åkt. gud saknar honom redan. kommer aldrig klara mig. 
börjar bara gråta när jag tänker på de, 2 veckor utan min bästavän. det är fan lång tid, miss my love♥

kommer inte bli så mycket uppdatering om hästarna 2 veckor framåt då kirabo inte alls går så 
mycket. kommer sakna min muppi massor :'( 
 
god bye
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira

Fins sötis<3

2012-07-07 @ 23:22:49
URL: http://qallemira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback