slide show

imorgon!

Publicerat: 2012-07-14 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Imorgon drar jag till härliga falsterbo såklart lägger jag in vad jag har handlat sen!
& jag ska försöka mobilblogga..vet inte hur många gånger jag har försökt idag men ändå
funkar inte den satans skit appen. Står bara att servern inte godkänner bilden osv, 
Idag red jag först på fältet men sedan gick jag in i paddocken. Dagens ridpass gick inte
så bra.. hon har JÄTTE svårt för vänster galoppen. Vilket är jätte drygt, men den sätter
sig snart! Ni får gärna kommentera vad ni tycker jag ska skriva om för just nu står det helt
stilla In my head. Några saker som jag tror jag ska köpa imorgon är:

nova bett
kingsland strumpor
kingsland tröja
rött pannband
marinblå huva 
& massa andra saker antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback