slide show

IM HAPPY

Publicerat: 2012-07-22 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
kom till stallet halv elva, gav elsa och kirabo mat. efter ett tag tog jag ut kirabo så att han fick komma 
ner i hagen. väntade på muppi, han skulle komma klockan tolv, ett men han kom runt sju. så ja under
tiden sov jag på bänken haha.. när muppi kom ut gick jag till honom och bara klappade honom, gud 
har saknat honom så sjukt mycket! han ville inte komma in igen, haha han hälsade på hästarna och 
så skulle jag ta in honom sen men han ville vara kvar hos kompisarna men han skulle hålla elsa 
sällskap inatt. imorgon ska jag nog rida lite i hopphagen eller så rider jag ut. ska bli helt underbart 
att rida honom igen och att ha honom hemma, fyfan ni anar inte hur mycket jag har saknat honom. 
världens finaste muppi♥
 
min snygging!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback