slide show

idag & imorgon

Publicerat: 2012-07-19 av Ungponnyryttarna | Kategori:Alicia
josse hopptränade spirre för mig och det gick jättebra, spirit skötte sig och hon hoppade ett räcke 
på 90 cm. höjdrekord för henne (y) efter de fick ja hoppa upp, hoppade några hinder på 90 men han 
var trött så sprang förbi någon gång. men ja de gick bra annars och josefine var jätteduktig. sen tränade
även tanja för mig och hon är en liten tuffing, vill att man ska höja upp alla hinderna på de högsta 
och hon hoppar med en liten b-ponny. hehe söta. efter de skrittade jag felicia och tanja ut en runda 
barbacka och jag skrittade scarre, hon skötte sig prima. men markerade mot bigge, men hon sparkade
inte honom, bara vände rumpan. sedan fixade vi lite på hea, gjorde allt som jag skulle typ. haha. 
imorgon tänkte jag fixa en rolig grej till bloggen, kommer säkert glömma de. men jag ska göra de.
kommer upp imorgon kväll eller i övermorgon om jag inte glömmer de. haha. imorgon tänkte jag 
rida kirabo och scarre i paddocken tror jag. vi får se, kommer säkert ändras. haha ändrar typ alltid
mina scheman som jag gör. men ja nu bara skriver jag massa ointressant, vi ses snart för nu ska 
jag äta. hehe ha de bra! love u all♥
 
saknar allt med dig gubben♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback