slide show

godmorgon allihopa.

Publicerat: 2012-07-16 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Godmorgon!
Nu har jag typ precis vaknat & så är jag ju så snäll så jag ringde Alicia & väckte henne

också haha, ibland är jag för snäll asså. Idag rider jag ut på Elsa kommer nog upp en outfit bild
på henne & mig då. Det känns verkligen jätte konstigt att falsterbo som man har längtat till så 
länge har gått jätte snabbt! Nu måste man vänta i ett år till nästa falsterbo?! Drar till stallet vid
12 tiden kanske. Uppdaterar mer senare om det funkar att mobilblogga..


Golden Qualtiy' du är den bästa som finns, utan dig hade jag aldrig klarat mig. du är allt jag någonsin önskat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback