slide show

glömt berätta..

Publicerat: 2012-07-18 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia
Glömt att berätta hur det gick när Matilda hopptränade för mig & när jag fick hoppa
Ariel. Började med att Matilda fick skritta fram henne osv. Sen fick hon komma på små
kryss som uppvärming. Efter det hoppade vi lite räcken & det gick super bra! 
Jag sa till Matilda att räcket bara var 60cm vilket hon trodde på haha, Fast det igentligen var
80cm så det var ju jätte bra haha!. Sedan fick jag då hoppa Ariel liten stund. Jag avslutade
med hinder på 1m och det gick super bra.. Ariel kan verkligen hoppa jätte bra. 1meter
är ändå ganska högt för en B-ponny. Har tyvärr inga filmer eller bilder :/


sååå fin!



Kommentarer
Postat av: lina :)

Hon är så lik loppan :) <3 och hon har ju en super mamma :) <3

2012-08-03 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback