slide show

finaste ponnyn♥

Publicerat: 2012-07-09 av Ungponnyryttarna | Kategori:Felicia


 tänkte berätta om terräng träningen nu.
Först började vi med att gå igenom vattnet & det tog en jäkla tid att få henne ner där. Men till slut gick det & sen var det inga mer problem med det. Efter vi hade ätit och sånt satte vi upp på ponnysarna igen. Jag valde själv att få vara med i den lite ''mindre'' gruppen eftersom detta var Elsas första gång. Först började vi med att hoppa graven & det gick super bra, hon brydde sig inte alls! Sen gick vi då över till rishindert och hon hoppar en ur sadlen så jag var nära på att trilla av eftersom hon tar jätte språng över. Efter det gick vi vidare till banken tror jag det var? iallafall så gick hela terräng träningen sjukt bra. Är stolt över min fina tjej! Hon hoppar som en gud alltså, sån kapacitet hon har. Hinderna vi hoppade var slangbellan,nån stockar,banken,rishindert & några fler. För att vara första gången var hon riktigt duktig, vägrade eller stannade inte en enda gång! Det ända hon gjorde va att när vi hade hoppat upp från banken ville hon inte hoppa ner igen haha putten då.. Ann-louise fick även rida henne lite på ridlägert inte i terrängen då utan där hemma. & Ann-louise själv höll också på att trilla av för att Elsa hoppar en verkligen ur sadlen. Hon hoppar så jävla stort, Så ibland eller ofta händer det att jag flaxar med mina ben för att det blir ett JÄTTE stora språng. Men att gå från en b-ponny till en d-ponny är inte så lätt som man ''tror''. Jag är iallafall riktigt nöjd med henne världens finaste & mest underbaraste Golden Quality♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback